| Home | About us | Contact us | Policy |
 
 
 
   

 

 

Η Διαχείριση Γνώσης αναλαμβάνει να διακρίνει τις αντιδράσεις των θεμελιωδών αλλαγών που συμβαίνουν στον τρόπο που οι επιχειρήσεις δραστηριοποιούνται και έχει να κάνει με: Την εσωτερική οργάνωση, τις εξωτερικές σχέσεις, τους πελάτες,
τους προμηθευτές, τα προϊόντα τους ανταγωνιστές κ.τ.λ.
Γενικά παρατηρούνται δύο στρατηγικές:
  1.Με επίκεντρο τη διαδικασία: κατανοεί την ΔΓ σαν μια κοινωνική επικοινωνιακή διαδικασία όπου η γνώση συνδέεται άμεσα με το άτομο που την έχει αναπτύξει και διαδίδεται κυρίως από άτομο σε άτομο. Κυρίως επιδιώκεται η επικοινωνία μέσω της γνώσης και όχι η αποθήκευση της γνώσης.
  2. Με επίκεντρο το προϊόν: εστιάζεται στη γνώση των δεδομένων την παραγωγή τους την φύλαξη και την επανάκτησή τους μέσω Η/Υ αναφέρεται και ως προσέγγιση με επίκεντρο το περιεχόμενο ή κωδικοποιημένη προσέγγιση.
 
3. KNOW-NETπροσέγγιση το κίνητρο της οποίας ήταν να σχεδιαστεί και να αναπτυχθεί μια νέα προσέγγιση της ΔΓ όπου θα συνένωνε τις προηγούμενες προσεγγίσεις.
Θα δείξουμε την τάση σύγκλισης των δυο προσεγγίσεων στην εισαγωγή τις μεθόδους και τα software εργαλεία..

 

 

Η εφαρμοσμένη Διαχείριση Γνώσης γενικά διαμορφώνεται από τρείς επιρροές.
1.1.Τους πωλητές softwareπου παρέχουν τα εργαλεία για ΔΓ
2.2.Αυτούς που αρχικά υιοθέτησαν το σύστημα και επέδειξαν τα πλεονεκ-τήματα της δεδομένης γνώσης ως κλειδί για τις διεθνείς συμβουλευτικές εταιρείες
3. Τα συστήματα ενοποίησης που παρέχουν σχετικές υπηρεσίες
 

 

(Μιχάλης Βλαχάκης) Cretasoft Developments .